Vraag, suggestie of klacht

Vraag of suggestie?

Heeft u een vraag of suggestie? Dan horen wij dat graag. We hebben uw mening nodig om onze praktijk te blijven verbeteren.

Zou u voor ons een patiëntenquête willen invullen? Als u Patiëntenquête aanklikt, vindt u de procedure.

Heeft u een klacht over onze praktijk ?

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Klik hier voor ons online klachtenformulier. De huisarts of een van onze medewerkers neemt uw klacht dan in behandeling.

De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland, waarbij onze huisartsenpraktijk is aangesloten.

Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland
Postbus 8018
5601 KA  Eindhoven
Tel: 088 0229100 (ma-do 09.00-17.00 uur)

Zie ook SKGE

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 08.00 tot 17.00 uur
Buiten kantooruren: Huisartsenpost Maastricht Heuvelland

Contact

Gezondheidscentrum Heer
Einsteinstraat 34 A 03

6227 BZ Maastricht

Telefoon: 043 3611000
Spoed: 043 3611000 (keuze 9)
Recepten: 043 3611000 (keuze 2)
Fax: 043 3617372
E-mail: consultgcheer@ezorg.nl * * dit e-mailadres is niet bedoeld voor e-consulten

Nieuws

Heeft u twijfels over de corona-vaccinatie? Maak deze bespreekbaar!

Antwoorden op veel gestelde vragen kunt u vinden op overvaccineren.nl.
Daarnaast is sinds kort de “twijfeltelefoon” De twijfeltelefoon is dagelijks bereikbaar tussen 8.30 – 16.30 uur via…

Lees verder

Gevaccineerd in buitenland?

Het land waar de booster gezet is, geeft een vaccinatiebewijs en een digitaal coronacertificaat uit. In Duitsland kan dit verkregen worden in onder andere de Duitse apotheken. Het is NIET de bedoeling dat mensen hiervoor bij de huisarts komen.

Meer informatie…

Lees verder

Mondkapjesbeleid Zorgplein Heer

Alle patiënten wordt verzocht met een mondkapje op te komen en dit in de gangen en wachtkamers te dragen.

De handdesinfectie blijft bij de ingang van de apotheek staan, waarbij alle patiënten wordt gevraagd hun handen te desinfecteren bij…

Lees verder