Vraag, suggestie of klacht

Vraag of suggestie?

Heeft u een vraag of suggestie? Dan horen wij dat graag. We hebben uw mening nodig om onze praktijk te blijven verbeteren.

Zou u voor ons een patiëntenquête willen invullen? Als u Patiëntenquête aanklikt, vindt u de procedure.

Heeft u een klacht over onze praktijk ?

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Klik hier voor ons online klachtenformulier. De huisarts of een van onze medewerkers neemt uw klacht dan in behandeling.

De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland, waarbij onze huisartsenpraktijk is aangesloten.

Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland
Postbus 8018
5601 KA  Eindhoven
Tel: 088 0229100 (ma-do 09.00-17.00 uur)

Zie ook www.klachtenhuisarts.nl.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 08.00 tot 17.00 uur
Buiten kantooruren: Huisartsenpost Maastricht Heuvelland

Contact

Gezondheidscentrum Heer
Einsteinstraat 34 A 03

6227 BZ Maastricht

Telefoon: 043 3611000
Spoed: 043 3611000 (keuze 9)
Recepten: 043 3611000 (keuze 2)
Fax: 043 3617372
E-mail: consultgcheer@ezorg.nl * * dit e-mailadres is niet bedoeld voor e-consulten

Nieuws

Terugroepactie aantal bloeddrukmedicijnen losartan, valsartan en irbesartan

Vanaf 13 juli 2021 vindt er een recall op patiëntenniveau plaats voor bepaalde charges van losartan, valsartan en irbesartan. Er is azide-tetrazol aangetroffen in een te hoge hoeveelheid. Alle patiënten die de betrokken producten gebruiken worden door hun apotheek…

Lees verder

Vaccinatiebewijs via huisarts – voor wie en hoe?

Wilt u een bewijs van vaccinatie voor reizen of voor toegang tot een evenement of binnenlocatie?

Dan kunt u terecht op de website CoronaCheck.nl of de app CoronaCheck op uw smartphone. U kunt daar zelf direct uw vaccinatiebewijs regelen.

Heeft u hulp…

Lees verder

Mondkapjesbeleid Zorgplein Heer

Er is géén wijziging in het mondkapjesbeleid van Zorgplein Heer ná 23 juni 2021.

Alle patiënten wordt verzocht met een mondkapje op te komen en dit in de gangen en wachtkamers te dragen.

De handdesinfectie blijft bij de ingang van de apotheek…

Lees verder