Vraag, suggestie of klacht
Vraag of suggestie?
Heeft u een vraag of suggestie? Dan horen wij dat graag. We hebben uw mening nodig om onze praktijk te blijven verbeteren. U kunt dit deponeren in onze ideeënbus, in de gang naar de spreekkamers.
Heeft u een klacht over onze praktijk ?
Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.
Klik hier voor ons online klachtenformulier. De huisarts of een van onze medewerkers neemt uw klacht dan in behandeling.
De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.
Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland, waarbij onze huisartsenpraktijk is aangesloten.
Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
Tel: 088 0229100 (ma-do 09.00-17.00 uur)
Zie ook SKGE
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: 08.00 tot 17.00 uur
Buiten kantooruren: Huisartsenpost Maastricht Heuvelland
Contact
Gezondheidscentrum Heer
Einsteinstraat 34 A 03
6227 BZ Maastricht
Telefoon: 043 3611000
Spoed: 043 3611000 (keuze 9)
Recepten: 043 3611000 (keuze 2)
Fax: 043 3617372
E-mail: consultgcheer@ezorg.nl *
* dit e-mailadres is niet bedoeld voor e-consulten