Vraag, suggestie of klacht

Vraag of suggestie?

Heeft u een vraag of suggestie? Dan horen wij dat graag. We hebben uw mening nodig om onze praktijk te blijven verbeteren.

Zou u voor ons een patiëntenquête willen invullen? Als u Patiëntenquête aanklikt, vindt u de procedure.

Heeft u een klacht over onze praktijk ?

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en we ervan kunnen leren.

Dit kunt u doen door het Klachtenformulier te downloaden, in te vullen en in te leveren bij de assistente, of op te sturen. Het klachtenformulier is ook op te vragen bij de balie. De
huisarts of een van onze medewerkers neemt uw klacht dan in behandeling.

De huisarts of een andere medewerker kan u bellen als uw klacht nog niet helemaal duidelijk is. Daarna geven we telefonisch of via een afspraak een reactie op uw klacht.
Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en af te ronden.

Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd een schriftelijke klacht indienen bij Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland, waarbij onze huisartsenpraktijk is aangesloten.

Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland
Postbus 8018
5601 KA  Eindhoven
Tel: 088 0229100 (ma-do 09.00-17.00 uur)

Zie ook www.klachtenhuisarts.nl.